ЧАДВАРТАЙ БА ЧАДВАР СУЛ УДИРДАГЧИЙН ЯЛГАА
ЧАДВАРТАЙ БА ЧАДВАР СУЛ УДИРДАГЧИЙН ЯЛГА
УРАМ ХУГАРСАН АЖИЛТНУУД ЗҮГЭЭР Л ОРШИН ТОГТНОДОГ ҮЕД БАЙГУУЛЛАГАД УЧИРЧ БОЛОХ ЭРСДЭЛ
УРАМ ХУГАРСАН АЖИЛТНУУД ЗҮГЭЭР Л ОРШИН ТОГТНОДОГ ҮЕД БАЙГУУЛЛАГАД УЧИРЧ БОЛОХ ЭРСДЭЛ
ЦАЛИН ХӨЛСНИЙ ШУДАРГА СИСТЕМ: ҮНДСЭН ЦАЛИНГ АЛБАН ТУШААЛД, НЭМЭГДЭЛ ЦАЛИНГ ХҮНД ӨГ
ЦАЛИН ХӨЛСНИЙ ШУДАРГА СИСТЕМ: ҮНДСЭН ЦАЛИНГ АЛБАН ТУШААЛД, НЭМЭГДЭЛ ЦАЛИНГ ХҮНД ӨГ
МӨНГӨ ҮЛДЭЭДЭГ Ч ХҮН ҮЛДЭЭХГҮЙ ЯВДАГ ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ
МӨНГӨ ҮЛДЭЭДЭГ Ч ХҮН ҮЛДЭЭХГҮЙ ЯВДАГ ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ
АЖЛЫН БАЙРАН ДАХЬ АЖИЛТНУУДЫН 9 ҮНДСЭН ТӨРӨЛ БА ХАНДЛАГА
АЖЛЫН БАЙРАН ДАХЬ АЖИЛТНУУДЫН 9 ҮНДСЭН ТӨРӨЛ БА ХАНДЛАГА
ХАМТ ОЛНЫ ХОРТОЙ ХАНДЛАГА АЖЛААС ХАЛШРАХАД ХҮРГЭХ НӨЛӨӨ
ХАМТ ОЛНЫ ХОРТОЙ ХАНДЛАГА АЖЛААС ХАЛШРАХАД ХҮРГЭХ НӨЛӨӨ
БАГААР АЖИЛЛАХ УР ЧАДВАР МАНЛАЙЛАХ УР ЧАДВАРААС ИЛҮҮ ҮНЭ ЦЭНТЭЙ
БАГААР АЖИЛЛАХ УР ЧАДВАР МАНЛАЙЛАГЧААС ИЛҮҮ ҮНЭ ЦЭНТЭЙ
БАЙГУУЛЛАГЫН СОЁЛ ӨӨРӨӨ ӨВЧИЛДӨГ
БАЙГУУЛЛАГЫН СОЁЛ ӨӨРӨӨ ӨВЧИЛДӨГ
АЖИЛТНЫ СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙГ ӨСГӨХ БИШ ХАРИН БУУРУУЛЖ БАЙГАА ХҮЧИН ЗҮЙЛИЙГ ИЛРҮҮЛЭН ТҮҮНИЙГ ЗАСАХ НЬ ИЛҮҮ ҮР ДҮНТЭЙ ЮМ.
АЖИЛТНЫ СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙГ ӨСГӨХ БИШ ХАРИН БУУРУУЛЖ БАЙГАА ХҮЧИН ЗҮЙЛИЙГ ИЛРҮҮЛЭН ТҮҮНИЙГ ЗАСАХ НЬ ИЛҮҮ ҮР ДҮНТЭЙ ЮМ.
МАСЛОУГИЙН ХЭРЭГЦЭЭНИЙ ШАТЛАЛ БА БАГИЙН СЭТГЭЛ ЗҮЙ
МАСЛОУГИЙН ХЭРЭГЦЭЭНИЙ ШАТЛАЛ БА БАГИЙН СЭТГЭЛ ЗҮЙ
СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛӨӨ УДИРДАХ ЧАДВАР БА ТҮҮНИЙГ ӨӨРТӨӨ ХЭВШҮҮЛЭХ НЬ
Сэтгэл хөдлөлийн оюун ухаан (EQ) нь орчин үеийн нийгэм, ялангуяа бизнесийн орчинд улам бүр чухал ач холбогдолтой болж байгааг таны оруулсан мэдээлэл онцолж байна. IQ-аас илүү чухал байж болохыг Даниел Големан 1995 онд хэвлэгдсэн "Сэтгэл хөдлөлийн оюун ухаан яагаад IQ-аас илүү чухал байж болох вэ" номондоо дэлгэрэнгүй тайлбарласан байдаг. Тэрээр бизнесийн амжилтыг зөвхөн танин мэдэхүйн оюун ухаан бус, харин сэтгэл хөдлөлийн оюун ухаанаар хэмждэг болохыг онцолсон юм.
АЖЛЫН БАЙРАН ДЭЭР УУРЛАХ СӨРӨГ ҮР ДАГАВАР
Ажлын байран дээр уурлах нь хувь хүн болон байгууллагын аль алины хувьд олон сөрөг үр дагавартай байдаг. Уур бол хүний хэвийн сэтгэл хөдлөл боловч түүнийг хэрхэн илэрхийлэх нь маш чухал юм. Ажлын байранд уураа хяналтгүй гаргах нь мэргэжлийн ёс зүйд нийцэхгүйгээс гадна олон асуудал үүсгэдэг.
АЖЛЫН БАЙРАНД ХАМТ ОЛНОО ХЭРХЭН ЗӨВ ДУУДАХ ВЭ?
Ажлын байранд нэгнийгээ хүндэтгэлтэй, зөв дуудах нь ажил хэргийн харилцаа, хамт олны соёлд маш чухал нөлөөтэй. Монголын ажлын байрны онцлог болон орчин үеийн нийтлэг хандлагад нийцүүлэн нэгнийгээ хэрхэн дуудах талаар зөвлөж байна.
Z ҮЕИЙНХЭНИЙ ОНЦЛОГ
Z ҮЕИЙНХЭНИЙ ОНЦЛОГ
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН ҮНДСЭН KPI (ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН ГОЛ ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД)
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН ҮНДСЭН KPI (ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН ГОЛ ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД)
СЭТГЭЛЗҮЙН ХУВЬД ДОТОГШОО ЧИГЛЭСЭН БУЮУ INTROVERT ХҮНИЙ 15 ШИНЖ
СЭТГЭЛЗҮЙН ХУВЬД ДОТОГШОО ЧИГЛЭСЭН БУЮУ INTROVERT ХҮНИЙ 15 ШИНЖ:
БАЙГУУЛЛАГЫН ХӨДӨЛМӨРИЙН ДОТООД ЖУРАМ БОЛОВСРУУЛАХ ЗӨВЛӨМЖ
БАЙГУУЛЛАГЫН ХӨДӨЛМӨРИЙН ДОТООД ЖУРАМ БОЛОВСРУУЛАХ ЗӨВЛӨМЖ